Termín:brandovanie programu zdieľaného marketingu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=brandovanie programu zdieľaného marketingu
 
|Name=brandovanie programu zdieľaného marketingu
|Definition=má tri potenciálne možnosti: self-branded (vlastná značka) - vytvorenie vlastného programu spojeného s určitou kauzou; co-branded - spolupráca už s existujúcim programom, jointly branded - pripojenie sa k existujúcemu programu
+
|Definition=má tri potenciálne možnosti: self-branded (vlastná značka) vytvorenie vlastného programu spojeného s určitou kauzou; co-branded spolupráca už s existujúcim programom, jointly branded pripojenie sa k existujúcemu programu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=produkt, spájanie značky
|Related terms=značka, produkt, program, spájanie značky
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
+
|Suggest box=no
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:06, 23. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: má tri potenciálne možnosti: self-branded (vlastná značka) – vytvorenie vlastného programu spojeného s určitou kauzou; co-branded – spolupráca už s existujúcim programom, jointly branded – pripojenie sa k existujúcemu programu
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt, spájanie značky