Termín:brand mark: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Miroz premiestnil stránku Termín:označenie na Termín:brand mark)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=označenie
+
|Name=brand mark
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
 +
|Synonyms=označenie, branding
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Localized form=brand mark
 
}}
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:24, 29. november 2018

Oblasť: obchod
Definícia: symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Synonymum: označenie, branding
Príbuzné termíny: produkt