barter

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing, masmédiá
Definícia: naturálna mimopeňažná výmena, keď sa priamo vymieňa vec za vec
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Partnerstvo bolo výhodné obojstranne, STV dokonca barterom vysielala spoty Nového času v breakoch okolo !SuperStar. Vzhľadom na fakt, že súťaž a jej priebeh sa stal centrom záujmu slovenských spotrebiteľov, takmer všetky printy s ochotou týždeň čo týždeň propagovali !SuperStar aj bez špeciálnych dohôd s STV.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 5/2005.
Príbuzné termíny: inzerent