Termín:asimilácia záujmov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=asimilácia záujmov
 
|Name=asimilácia záujmov
 
|Definition=špecifický sociatívny vzťah medzi mediálnou organizáciou a zdrojom informácie, v ktorom sa asociujú ich spoločné záujmy – niekedy kultúrne, zväčša však politické, a hlavne komerčné
 
|Definition=špecifický sociatívny vzťah medzi mediálnou organizáciou a zdrojom informácie, v ktorom sa asociujú ich spoločné záujmy – niekedy kultúrne, zväčša však politické, a hlavne komerčné
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Related terms=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Synonyms=
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011.
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:28, 25. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: špecifický sociatívny vzťah medzi mediálnou organizáciou a zdrojom informácie, v ktorom sa asociujú ich spoločné záujmy – niekedy kultúrne, zväčša však politické, a hlavne komerčné
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.