Termín:ambient média: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ambient média
 
|Name=ambient média
 
|Definition=istá forma zneužitia cudzieho sloganu alebo správy
 
|Definition=istá forma zneužitia cudzieho sloganu alebo správy
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Pre JL: len overujem, naozaj to má byť ambient média a nie ambient médiá?
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 19:42, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: istá forma zneužitia cudzieho sloganu alebo správy
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: reklama
Poznámka: Pre JL: len overujem, naozaj to má byť ambient média a nie ambient médiá?