Termín:P.o.P.: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=bod predaja, podpora predaja, POP
 
|Related terms=bod predaja, podpora predaja, POP
|Synonyms=point of purchase
+
|Synonyms=miesto predaja
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 20:34, 11. august 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: miesto predaja
Príbuzné termíny: bod predaja, podpora predaja, POP
Cudzojazyčný ekvivalent: en: P.o.P.