OTS

Z STD
Verzia z 14:11, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: priemerná frekvencia, ktorá hovorí, koľkokrát videl priemerný člen cieľovej skupiny daný inzerát (spot) v kampani
Zdroj: Príloha Sprievodca Marketingovej komunikácie, Marketing, august 2004.

Synonymum: opportunity-to-see
Príbuzné termíny: reklama, výkon, gross rating point, reach
Cudzojazyčný ekvivalent: en: opportunity-to-see
Poznámka: Akronym doslova znamená príležitosť zazrieť. GRP a reach sú dvoma na sebe závislými premennými, ktorých vzťah je vyjadrený treťou neznámou, priemernou frekvenciou.