Termín:B2B trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-business marketing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-business marketing}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
 
|Context=Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Verzia zo dňa a času 11:22, 3. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: tvoria ho všetky organizácie, ktoré nakupujú výrobky a služby na použitie vo výrobe ďalších výrobkov a služieb alebo s cieľom ďalšieho predaja, či prenájmu so ziskom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Kontext: Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
Synonymum: trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: business-to-business marketing