Termín:B2B trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=
 
|Related terms=
 
|Synonyms=trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
 
|Synonyms=trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-business marketing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-business marketing}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
 
|Context=Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 10:46, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: tvoria ho všetky organizácie, ktoré nakupujú výrobky a služby na použitie vo výrobe ďalších výrobkov a služieb alebo s cieľom ďalšieho predaja, či prenájmu so ziskom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Synonymum: trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: business-to-business marketing