Termín:ľahostajnosť k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ľahostajnosť k značke
 
|Name=ľahostajnosť k značke
 
|Definition=model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
 
|Definition=model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Related terms=vernosť značke
 +
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
 
|Localized form=brand indifference
 
|Localized form=brand indifference
 
}}
 
}}
|Acceptability=Eurolegislatívny
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 23:00, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand indifference