Termín:ľahostajnosť k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
 
|Definition=model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association 1995
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand indifference
 +
}}
 +
|Acceptability=Eurolegislatívny
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:58, 21. november 2018

Eurolegislatívny termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand indifference