Termín:ľahostajnosť k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=ľahostajnosť k značke
+
|Name=ľahostajnosť k značke
          |Field=ekonómia
+
|Definition=model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=vernosť značke
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand indifference
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 23:00, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: model nákupného správania charakterizovaného nízkym stupňom vernosti značke
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand indifference