program (v médiách)

Z STD
Verzia z 22:09, 4. marec 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: zvukový alebo zvukovo-obrazový komunikát, ktorý svojím obsahom, formou a funkciou tvorí uzavretý celok
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: STV považuje celkové výsledky sledovanosti programu „Slovensko hľadá SuperStar“ za mimoriadny úspech. Program po celý čas svojho vysielania prekonával vlastné rekordy sledovanosti a zároveň dosiahol pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu na Slovensku od spustenia merania sledovanosti peoplemetrami.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., 15. 1. 2008.
Príbuzné termíny: programová štruktúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: programme