manažment kategórií výrobkov

Z STD
Verzia z 18:23, 11. december 2018, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika
Definícia: tento prístup predstavuje vo forme manuálu podrobne rozpracovanú koncepciu o výhodách manažmentu skupiny výrobkov oproti manaž­mentu jednotlivej značky
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Kontext: Očakáva sa, že preras­tie do manažmentu spotrebiteľských požiada­viek - riadenia potrieb spotrebiteľa (customer needs management), čo znamená dokonalú ko­ordináciu výroby a obchodu, ktoré reagujú pria­mo na spotrebiteľa.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management