reklamná komunikácia

Z STD
Verzia z 17:00, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama
Definícia: proces výmeny informácií medzi ľudskými jedincami, ktoré slúžia záujmom a potrebám konkrétnych spoločenských skupín
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.

Kontext: Pribúdajúcimi rokmi sa mení reklamná komunikácia koncernov. Podľa časopisu Advertising Age bola značka Marlboro v päťdesiatych rokoch prezentovaná ako značka žien „jemná ako máj“. Až v roku 1955 ho reklamná agentúra Leo Burnett Company ponúkla v známom kovbojskom vyhotovení.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 30.08.2010.
Príbuzné termíny: reklamná agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: communication advertising