stánkový marketing

Z STD
Verzia z 13:34, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj priameho predaja
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Stánok či kiosk je malá stavba alebo konštrukcia, ktorá môže byť priestorom pre predajnú alebo informačnú jednotku. Patria sem novinový stánok, stánok s občerstvením, samostatne stojace pojazdné stánky - vozíky, v ktorých predajcovia ponúkajú hodinky, bižutériu a i ďalšie výrobky. Vozíky sa vyskytujú na autobusových a železničných staniciach a tiež v pasážach obchodných centier. Tento pojem zahŕňa i automaty pripojené na počítač a zariadenia určené na príjem objednávky zákazníka umiestnené v predajniach, na letiskách a v ďalších lokalitách. Všetky vyššie uvedené zariadenia sú nástroje priameho predaja.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Príbuzné termíny: priamy predaj