cieľová skupina

Z STD
Verzia z 13:18, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
Zdroj: PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004

Kontext: Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
Zdroj kontextu: SME 05/2006
Príbuzné termíny: publikum, účinky médií