propagačný film

Z STD
Verzia z 13:08, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: filmový priemysel, reklama
Definícia: propagačná informácia spracovaná do podoby audiovizuálneho propagačného prostriedku klasickou filmovou technológiou (kamera, strih, zvuk)
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006

Kontext: Monoskopom v dopoludňajších a propagačným filmom vo večerných hodinách začala 9. januára svoje vysielanie súkromná televízna stanica Danubius Cable TV (DCTV). Ako na včerajšom stretnutí s novinármi uviedol majiteľ stanice Walter Nittnaus, od 16 . januára v rámci pokusného vysielania ponúknu plnohodnotný štvorhodinový program a o mesiac neskôr prejdú na pravidelné vysielanie. Signál DCTV bude šírený prostredníctvom družice Eutelsat I a káblových televíznych rozvodov (aj vysielanie monoskopu a propagačného filmu slúži predovšetkým na zladenie technických parametrov pre šírenie programu v káblových rozvodoch).
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 11.1.1995.
Príbuzné termíny: film, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promo film