stratégia

Z STD
Verzia z 12:50, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: podniky majú jedinečnú stratégiu, pokiaľ si 1. vymedzili jasný cieľový trh, 2. vytvorili pre tento trh špecifickú a úspešnú hodnotovú ponuku a 3. vytvorili jedinečnú sieť, pomocou ktorej dodávajú cieľovému trhu túto hodnotovú ponuku
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Nirmalya Kumar tieto charakteristiky označuje ako 3H: hodnotový cieľ, hodnotová ponuka a hodnotová sieť.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph.: Marketing od A po Z, osemdesát pojmů, které by měl znát každý manažér. 2003.
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketingová sieť