marketingová etika

Z STD
Verzia z 14:53, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor všeobecných etických zásad, ktoré má každý zamestnanec dodržiavať a rešpektovať v obchodných vzťahoch, normách reklamy, cenotvorbe, službách zákazníkom, pri vývoji produktu atď.
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Synonymum: etika podnikania
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie
Poznámka: Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.