marketing²

Z STD
Verzia z 15:27, 1. júl 2020, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vedná disciplína zdôrazňujúca informačné, strategické a operatívne prepojenie podniku s jeho prostredím a spočívajúca na rešpektovaní spotrebiteľa — zákazníka
Zdroj: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.

Kontext: Na základe uvedeného však musíme konštatovať, že k týmto vedeckým disciplínam musíme priradiť aj samotný marketing.
Zdroj kontextu: Petranová, D. – Čábyová, Ľ. – Kusá, A. (eds.): Zodpovednosť v podnikaní. Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora. Trnava: UCM FMK 2012.
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing
Poznámka: Marketing poskytuje poznatky, ako vyvolať, uľahčiť a realizovať transakcie na trhu.