decentralizácia v médiách

Z STD
Verzia z 21:30, 5. február 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: trend vo vývoji mediálnej komunikácie spájaný predovšetkým s nástupom nových médií a s rozvojom nových, organizačne i finančne menej náročných tehnológií, ktoré umožňujú väčšiemu počtu jednotlivcov a skupín zapojiť sa do produkcie mediálnych obsahov
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: interaktivita, nové médiá
Cudzojazyčný ekvivalent: en: decentralization