cieľová skupina

Z STD
Verzia z 19:39, 5. február 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
Zdroj kontextu: Denník. Bratislava: Petit Press, máj 2009.
Príbuzné termíny: publikum, účinky médií