manažment kategórií výrobkov

Z STD
Verzia z 13:37, 23. december 2018, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika, manažment
Definícia: manažment podrobne rozpracúvajúci koncepciu o výhodách manažmentu skupiny výrobkov oproti manaž­mentu jednotlivej značky
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management
Poznámka: Očakáva sa, že preras­tie do manažmentu spotrebiteľských požiada­viek - riadenia potrieb spotrebiteľa (customer needs management), čo znamená dokonalú ko­ordináciu výroby a obchodu, ktoré reagujú pria­mo na spotrebiteľa.