branding

Z STD
Verzia z 21:04, 31. január 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama, marketing
Definícia: súbor aktivít, ktoré sprevádzajú proces vytvárania značky
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Zakladateľmi klenotníckeho impéria sú Charles Lewis Tiffany a Teddy Young. Ich podnik vznikol v roku 1837 v meste New York. Pôvodný názov Tiffany, Young and Ellis bol v roku 1853 skrátený na súčasný Tiffany & Co. (Tiffany a spoločnosť). Branding značky Tiffany & Co. dopĺňa špecifický odtieň modrej farby, na ktorý má klenotnícka spoločnosť výhradne právo.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny 08/2007
Príbuzné termíny: reklama, značka