životný cyklus značky

Z STD
Verzia z 16:11, 29. november 2018, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: etapa vývoja, v ktorej sa značka nachádza na trhu kupujúcich
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Kontext: Životný cyklus značky je dlhší ako životný cyklus produktu, pretože pod tou istou značkou sa môžu vyskytovať ďalšie rady generácií produktov.
Príbuzné termíny: životný cyklus produktu, značka, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand life cycle
Poznámka: Termín sa často nesprávne používa ako synonymum termínu životný cyklus produktu.