spoločensky zodpovedné vodcovstvo

Z STD
Verzia z 17:56, 6. apríl 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
Zdroj: PODĽA: Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.

Synonymum: CSL
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate social leadership
Poznámka: Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.