reklamná komunikácia

Z STD
Verzia z 21:38, 4. marec 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama
Definícia: proces výmeny informácií medzi ľudskými jedincami, ktoré slúžia záujmom a potrebám konkrétnych spoločenských skupín
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Pribúdajúcimi rokmi sa mení reklamná komunikácia koncernov. Podľa časopisu Advertising Age bola značka Marlboro v päťdesiatych rokoch prezentovaná ako značka žien „jemná ako máj“. Až v roku 1955 ho reklamná agentúra Leo Burnett Company ponúkla v známom kovbojskom vyhotovení.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 30. 8. 2010.
Príbuzné termíny: reklamná agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: communication advertising