kampaň

Z STD
Verzia z 20:46, 11. február 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: systematické, demograficky cielené a organizované použitie médií zamerané na dosiahnutie masívneho informačného a/alebo persuazívneho účinku v populácii
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Kontext: Podľa pozorovateľov môže byť príčinou nízkej účasti aj spôsob, akým o voľbách informovali verejnoprávne médiá – Slovenská televízia a Slovenský rozhlas. Obe sa v kampani obmedzili na reklamu politických strán.
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 12. 6. 2004.
Príbuzné termíny: multimediácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: campaign, de: Kampagne, fr: campagne, it: campagna