propagačný film

Z STD
Verzia z 21:07, 4. marec 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: filmový priemysel, reklama
Definícia: propagačná informácia spracovaná do podoby audiovizuálneho propagačného prostriedku klasickou filmovou technológiou (kamera, strih, zvuk)
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Monoskopom v dopoludňajších a propagačným filmom vo večerných hodinách začala 9. januára svoje vysielanie súkromná televízna stanica Danubius Cable TV (DCTV). Ako na včerajšom stretnutí s novinármi uviedol majiteľ stanice Walter Nittnaus, od 16 . januára v rámci pokusného vysielania ponúknu plnohodnotný štvorhodinový program a o mesiac neskôr prejdú na pravidelné vysielanie. Signál DCTV bude šírený prostredníctvom družice Eutelsat I a káblových televíznych rozvodov (aj vysielanie monoskopu a propagačného filmu slúži predovšetkým na zladenie technických parametrov pre šírenie programu v káblových rozvodoch).
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 11. 1. 1995.
Príbuzné termíny: film, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promo film