koncepcie manažmentu

Z STD
Verzia z 15:15, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súborný termín pre päť základných koncepcií managementu: výrobná, výrobková, predajná, marketingová a sociálne marketingová
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: manažment
Poznámka: Užitočnosť prvých troch koncepcií je v súčasnej dobe značne obmedzená. V odbornej marketingovej teórii sa termíny koncepcia manažmentu, koncepcia marketingu a koncepcia marketingového manažmentu zamieňajú a používajú sa ako synonymá.