prostriedky masovej komunikácie

Z STD
Verzia z 21:04, 4. marec 2019, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: prostriedky zhromažďujúce, tvoriace a masovo šíriace sociálnu informáciu
Zdroj: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.

Kontext: Na druhej strane prostriedky masovej komunikácie a internet umožňujú prístup k doteraz nepoznaným kultúram a tradíciám, čo má za následok napodobňovanie vzorov, správania a diktát módy.
Zdroj kontextu: Blumentál. Časopis. Bratislava: Rímsko-katolícky farský úrad Bratislava Nové Mesto, 2004.
Synonymum: prostriedky masovej informácie, PMI
Príbuzné termíny: masová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mass communication media