spotrebitelia naklonení propagácii

Z STD
Verzia z 14:15, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jednotlivci, ktorí pravidelne reagujú na kupóny, zľavy či odmeny
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Kontext: Spotrebitelia naklonení propagácii nie sú verní rovnakým značkám a kupujú tovar za najvýhodnejších podmienok.
Zdroj kontextu: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
Príbuzné termíny: spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia verní značke, značka