Termín:sústava verejnej správy: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=je koncipovaná tak, aby sa využila nielen iniciatíva a aktivita jednotlivých orgánov v rámci verejnej správy, ale aj iniciatíva občanov
 
|Definition=je koncipovaná tak, aby sa využila nielen iniciatíva a aktivita jednotlivých orgánov v rámci verejnej správy, ale aj iniciatíva občanov
 
|Field=štátna správa
 
|Field=štátna správa
|Bibliography=Škultéty P.: Verejná správa a správne právo. Bratislava: VEDA, vydavateľstvo SAV 2011.
+
|Bibliography=Škultéty, P.: Verejná správa a správne právo. Bratislava: VEDA, vydavateľstvo SAV 2011.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Organizačná základňa verejnej správy umožňuje využiť maximum iniciatívy. Tak je to napríklad pri vykonávaní úloh normotvornej činnosti v oblasti správy (príprava právnych predpisov pre zastupiteľské orgány, kde sa v priamej alebo nepriamej forme prejavuje účasť občanov v celom procese uskutočňovania verejnej správy.
+
|Comment=Organizačná základňa verejnej správy umožňuje využiť maximum iniciatívy. Tak je to napríklad pri vykonávaní úloh normotvornej činnosti v oblasti správy: príprava právnych predpisov pre zastupiteľské orgány, kde sa v priamej alebo nepriamej forme prejavuje účasť občanov v celom procese uskutočňovania verejnej správy.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Verejná správa]]
 
[[Category:Verejná správa]]

Aktuálna revízia z 15:03, 16. máj 2022

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: štátna správa
Definícia: je koncipovaná tak, aby sa využila nielen iniciatíva a aktivita jednotlivých orgánov v rámci verejnej správy, ale aj iniciatíva občanov
Zdroj: Škultéty, P.: Verejná správa a správne právo. Bratislava: VEDA, vydavateľstvo SAV 2011.

Poznámka: Organizačná základňa verejnej správy umožňuje využiť maximum iniciatívy. Tak je to napríklad pri vykonávaní úloh normotvornej činnosti v oblasti správy: príprava právnych predpisov pre zastupiteľské orgány, kde sa v priamej alebo nepriamej forme prejavuje účasť občanov v celom procese uskutočňovania verejnej správy.