Termín:multitasking²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=spotrebiteľ
 
|Related terms=spotrebiteľ
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Spotrebitelia, ktorí trpia nedostatkom času sú často nútení k multitaskingu. Telefonujú alebo jedia pri riadení automobilu, alebo jazdia do práce bicyklom aby mali nejaký pohyb. Platia tiež iných ľudí, aby za nich vykonávali rôzne úlohy, pretože čas je pre nich dôležitejší než peniaze. Spoločnosti, ktoré sa na nich zamerajú, budú pre túto skupinu vytvárať vhodné výrobky a služby. Veľká časť mobilnej a bezdrôtovej revolúcie je podnecovaná trendom multitaskingu.  Spoločnosť Texas Instruments  prišla s návrhom výrobku nazvaného WANDA čo je skratka pre Wireless Any Network Digital Assistant (bezdrôtový digitálny pomocník pre akúkoľvek sieť), ktorý umožňuje užívateľom hovoriť mobilným telefónom, pritom surfovať po internete pomocou Wi-fi a zároveň využívať Bluetooth pripojenie.
+
|Comment=Spotrebitelia, ktorí trpia nedostatkom času sú často nútení k multitaskingu. Telefonujú alebo jedia pri riadení automobilu, alebo jazdia do práce bicyklom aby mali nejaký pohyb. Platia tiež iných ľudí, aby za nich vykonávali rôzne úlohy, pretože čas je pre nich dôležitejší než peniaze. Spoločnosti, ktoré sa na nich zamerajú, budú pre túto skupinu vytvárať vhodné výrobky a služby. Veľká časť mobilnej a bezdrôtovej revolúcie je podnecovaná trendom multitaskingu.  Spoločnosť Texas Instruments  prišla s návrhom výrobku nazvaného WANDA čo je skratka pre Wireless Any Network Digital Assistant (bezdrôtový digitálny pomocník pre akúkoľvek sieť), ktorý umožňuje užívateľom hovoriť mobilným telefónom, pritom surfovať po internete pomocou Wi-fi a zároveň využívať Bluetooth pripojenie.
|Context source=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:23, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: vykonávanie dvoch alebo viac vecí naraz
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: spotrebiteľ
Poznámka: Spotrebitelia, ktorí trpia nedostatkom času sú často nútení k multitaskingu. Telefonujú alebo jedia pri riadení automobilu, alebo jazdia do práce bicyklom aby mali nejaký pohyb. Platia tiež iných ľudí, aby za nich vykonávali rôzne úlohy, pretože čas je pre nich dôležitejší než peniaze. Spoločnosti, ktoré sa na nich zamerajú, budú pre túto skupinu vytvárať vhodné výrobky a služby. Veľká časť mobilnej a bezdrôtovej revolúcie je podnecovaná trendom multitaskingu. Spoločnosť Texas Instruments prišla s návrhom výrobku nazvaného WANDA čo je skratka pre Wireless Any Network Digital Assistant (bezdrôtový digitálny pomocník pre akúkoľvek sieť), ktorý umožňuje užívateľom hovoriť mobilným telefónom, pritom surfovať po internete pomocou Wi-fi a zároveň využívať Bluetooth pripojenie.