Termín:individuálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=individuálny marketing
 
|Name=individuálny marketing
 
|Definition=prispôsobenie produktov a marketingových programov potrebám a preferenciám jednotlivých zákazníkov
 
|Definition=prispôsobenie produktov a marketingových programov potrebám a preferenciám jednotlivých zákazníkov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=mikromarketing, inteligentný individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Related terms=mikromarketing, inteligentný individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Synonyms=marketing trhu jednotlivca, customizovaný marketing, one-to-one marketing
 
|Synonyms=marketing trhu jednotlivca, customizovaný marketing, one-to-one marketing
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=one-to-one marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=one-to-one marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:17, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: prispôsobenie produktov a marketingových programov potrebám a preferenciám jednotlivých zákazníkov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Synonymum: marketing trhu jednotlivca, customizovaný marketing, one-to-one marketing
Príbuzné termíny: mikromarketing, inteligentný individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: one-to-one marketing