Termín:marketingové metriky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingové metriky
 
|Name=marketingové metriky
 
|Definition=súbor opatrení, ktoré pomáhajú firmám kvantifikovať, porovnávať a interpretovať ich marketingové výkony
 
|Definition=súbor opatrení, ktoré pomáhajú firmám kvantifikovať, porovnávať a interpretovať ich marketingové výkony
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=procesy, marketingový ukazovateľ
 
|Related terms=procesy, marketingový ukazovateľ
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=K marketingovým metrikám patrí analýza tržieb, analýza mikroobratu, analýza trhového podielu spoločnosti.
 
|Context=K marketingovým metrikám patrí analýza tržieb, analýza mikroobratu, analýza trhového podielu spoločnosti.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:04, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor opatrení, ktoré pomáhajú firmám kvantifikovať, porovnávať a interpretovať ich marketingové výkony
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Kontext: K marketingovým metrikám patrí analýza tržieb, analýza mikroobratu, analýza trhového podielu spoločnosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Príbuzné termíny: procesy, marketingový ukazovateľ