Termín:trhová životnosť výrobku: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trhová životnosť výrobku
 
|Name=trhová životnosť výrobku
 
|Definition=termín v rámci teórie cyklu trhovej životnosti výrobku
 
|Definition=termín v rámci teórie cyklu trhovej životnosti výrobku
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=trh, marketingová stratégia, životný cyklus produktu
 
|Related terms=trh, marketingová stratégia, životný cyklus produktu
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=teória cyklu trhovej životnosti výrobku je založená na štyroch predpokladoch: 1. každý výrobok má obmedzenú dobu životnosti, 2. objem predaja sa mení v závislosti od toho, v ktorej fáze sa výrobok nachádza, 3. objem zisku sa mení v závislosti od toho, v akej  fáze sa výrobok nachádza, 4. marketingovú stratégiu je potrebné  adoptovať na fázu, v ktorej fáze sa výrobok práve nachádza.
+
|Comment=Teória cyklu trhovej životnosti výrobku je založená na štyroch predpokladoch: 1. každý výrobok má obmedzenú dobu životnosti, 2. objem predaja sa mení v závislosti od toho, v ktorej fáze sa výrobok nachádza, 3. objem zisku sa mení v závislosti od toho, v akej  fáze sa výrobok nachádza, 4. marketingovú stratégiu je potrebné  adoptovať na fázu, v ktorej fáze sa výrobok práve nachádza.
|Context source=Machková, H.:  Medzinárodný marketing. 2006
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:38, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: termín v rámci teórie cyklu trhovej životnosti výrobku
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: trh, marketingová stratégia, životný cyklus produktu
Poznámka: Teória cyklu trhovej životnosti výrobku je založená na štyroch predpokladoch: 1. každý výrobok má obmedzenú dobu životnosti, 2. objem predaja sa mení v závislosti od toho, v ktorej fáze sa výrobok nachádza, 3. objem zisku sa mení v závislosti od toho, v akej fáze sa výrobok nachádza, 4. marketingovú stratégiu je potrebné adoptovať na fázu, v ktorej fáze sa výrobok práve nachádza.