Termín:nákupné správanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
 
|Definition=komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: SPRINT vfra 2002.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint 2002.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:51, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
Zdroj: Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint 2002.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: buying behaviour