Termín:marketingová etika: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingová etika
 
|Name=marketingová etika
 
|Definition=súbor všeobecných etických zásad, ktoré má každý zamestnanec dodržiavať a rešpektovať v obchodných vzťahoch, normách reklamy, cenotvorbe, službách zákazníkom, pri vývoji produktu atď.
 
|Definition=súbor všeobecných etických zásad, ktoré má každý zamestnanec dodržiavať a rešpektovať v obchodných vzťahoch, normách reklamy, cenotvorbe, službách zákazníkom, pri vývoji produktu atď.
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie
 
|Synonyms=etika podnikania
 
|Synonyms=etika podnikania
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
+
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.
 
|Comment=Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 15:48, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor všeobecných etických zásad, ktoré má každý zamestnanec dodržiavať a rešpektovať v obchodných vzťahoch, normách reklamy, cenotvorbe, službách zákazníkom, pri vývoji produktu atď.
Zdroj: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Synonymum: etika podnikania
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie
Poznámka: Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.