Termín:spotrebitelia verní značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=jednotlivci, ktorí nakupujú len jednu konkrétnu značku a nemenia ju bez ohľadu na aktuálne výhodné ponuky iných značiek
 
|Definition=jednotlivci, ktorí nakupujú len jednu konkrétnu značku a nemenia ju bez ohľadu na aktuálne výhodné ponuky iných značiek
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia naklonení propagácii, značka
+
|Related terms=spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia naklonení propagácii
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:18, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jednotlivci, ktorí nakupujú len jednu konkrétnu značku a nemenia ju bez ohľadu na aktuálne výhodné ponuky iných značiek
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia naklonení propagácii