Termín:on-line reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=on-line reklama
 
|Name=on-line reklama
 
|Definition=reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
 
|Definition=reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, spotrebiteľ, banner, online marketing, advergaming
|Related terms=reklama, spotrebiteľ, banner, online marketing
 
 
|Synonyms=online reklama
 
|Synonyms=online reklama
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 16:53, 11. marec 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.

Synonymum: online reklama
Príbuzné termíny: reklama, spotrebiteľ, banner, online marketing, advergaming