Termín:co-branding: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=co-branding |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=značka, produkt |Synonyms=spájanie značky |Bibliography=Viestová,…“)
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Synonyms=spájanie značky
 
|Synonyms=spájanie značky
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Acceptability=Neologizmus
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 16:35, 14. október 2020

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: spájanie značky
Príbuzné termíny: značka, produkt