Termín:marketingová medzera¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
 
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
 
|Synonyms=gap
 
|Synonyms=gap
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 12: Riadok 12:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
|Context source=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Context source=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 15:29, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: fáza kreatívneho myslenia - laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) - spravidla vytvára medzeru, prerušenie
Zdroj: Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.

Kontext: Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
Synonymum: gap
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, marketingová medzera²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: gap