Termín:prime time: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Related terms=late time
+
|Related terms=late time, off time
 
|Synonyms=hlavný vysielací čas
 
|Synonyms=hlavný vysielací čas
 
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
 
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Aktuálna revízia z 18:31, 2. apríl 2020

Profesionalizmus [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Za tzv. prime time vo vysielaní rádií možno považovať časť dňa od ôsmej do desiatej a od desiatej do dvanástej hodiny. Počas týchto štyroch hodín sa odvysiela 34 percent všetkých reklám.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 28. 2. 2011.
Synonymum: hlavný vysielací čas
Príbuzné termíny: late time, off time