Termín:súkromné médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=súkromné médiá
 
|Name=súkromné médiá
 
|Definition=médiá zriadené ako súkromné spoločnosti, a to buď s cieľom vytvárať zisk (komerčné médiá) alebo s cieľom poskytovať skupine, segmentu spoločnosti či spoločnosti ako celku nejakú službu (súkromné neziskové médiá)
 
|Definition=médiá zriadené ako súkromné spoločnosti, a to buď s cieľom vytvárať zisk (komerčné médiá) alebo s cieľom poskytovať skupine, segmentu spoločnosti či spoločnosti ako celku nejakú službu (súkromné neziskové médiá)
|Localized definitions=
 
 
|Field=súkromné médiá
 
|Field=súkromné médiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=mediálna legislatíva, médiá verejnej služby, duálny systém, vlastníctvo médií
 
|Related terms=mediálna legislatíva, médiá verejnej služby, duálny systém, vlastníctvo médií
 
|Synonyms=neverejnoprávne médiá
 
|Synonyms=neverejnoprávne médiá
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=private media}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=private media
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Ak by štát skutočne povolil vo verejnoprávnych médiách sedemnásobne vyšší objem komerčnej reklamy, teda taký, aký majú súkromné médiá, tak ohrozí existenciu súkromných médií, lebo reklamný koláč je len jeden a ten v krízovom období nekysne, ale naopak je z roka na rok menší.
 
|Context=Ak by štát skutočne povolil vo verejnoprávnych médiách sedemnásobne vyšší objem komerčnej reklamy, teda taký, aký majú súkromné médiá, tak ohrozí existenciu súkromných médií, lebo reklamný koláč je len jeden a ten v krízovom období nekysne, ale naopak je z roka na rok menší.
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 21.08.2010
+
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 21. 8. 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 16:55, 6. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: súkromné médiá
Definícia: médiá zriadené ako súkromné spoločnosti, a to buď s cieľom vytvárať zisk (komerčné médiá) alebo s cieľom poskytovať skupine, segmentu spoločnosti či spoločnosti ako celku nejakú službu (súkromné neziskové médiá)
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Ak by štát skutočne povolil vo verejnoprávnych médiách sedemnásobne vyšší objem komerčnej reklamy, teda taký, aký majú súkromné médiá, tak ohrozí existenciu súkromných médií, lebo reklamný koláč je len jeden a ten v krízovom období nekysne, ale naopak je z roka na rok menší.
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 21. 8. 2010.
Synonymum: neverejnoprávne médiá
Príbuzné termíny: mediálna legislatíva, médiá verejnej služby, duálny systém, vlastníctvo médií
Cudzojazyčný ekvivalent: en: private media