Termín:spätná väzba: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=spätná väzba
 
|Name=spätná väzba
 
|Definition=spätné ovplyvňovanie zdroja [[Term:informácia|informácie]] adresátom
 
|Definition=spätné ovplyvňovanie zdroja [[Term:informácia|informácie]] adresátom
|Localized definitions=
 
 
|Field=komunikácia
 
|Field=komunikácia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=publikum, účinky médií
 
|Related terms=publikum, účinky médií
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=feedback}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=feedback
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Stabilným faktorom aktivovania spätnej väzby na konkrétne rozhlasové vysielanie, resp. rozhlasovú inštitúciu, je získavanie aktuálnych, prehľadných informácií o úrovni, stanoviskách, záujmoch a iných parametroch rozhlasového poslucháča, pričom výsledným efektom je modulácia sumarizácie faktov a údajov, vypovedajúcich o nasmerovaní podmienok dosahovania požadovaných parametrov počúvanosti.
 
|Context=Stabilným faktorom aktivovania spätnej väzby na konkrétne rozhlasové vysielanie, resp. rozhlasovú inštitúciu, je získavanie aktuálnych, prehľadných informácií o úrovni, stanoviskách, záujmoch a iných parametroch rozhlasového poslucháča, pričom výsledným efektom je modulácia sumarizácie faktov a údajov, vypovedajúcich o nasmerovaní podmienok dosahovania požadovaných parametrov počúvanosti.
|Context source=Chudinová , E. – Lehoczká, V.: Fenomén rozhlasu v systéme masmédií. Základy teórie rozhlasovej žurnalistiky v systéme masmediálnej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2005
+
|Context source=Chudinová , E. – Lehoczká, V.: Fenomén rozhlasu v systéme masmédií. Základy teórie rozhlasovej žurnalistiky v systéme masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2005.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A4tn%C3%A1_v%C3%A4zba
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A4tn%C3%A1_v%C3%A4zba
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 09:37, 6. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: komunikácia
Definícia: spätné ovplyvňovanie zdroja informácie adresátom
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Kontext: Stabilným faktorom aktivovania spätnej väzby na konkrétne rozhlasové vysielanie, resp. rozhlasovú inštitúciu, je získavanie aktuálnych, prehľadných informácií o úrovni, stanoviskách, záujmoch a iných parametroch rozhlasového poslucháča, pričom výsledným efektom je modulácia sumarizácie faktov a údajov, vypovedajúcich o nasmerovaní podmienok dosahovania požadovaných parametrov počúvanosti.
Zdroj kontextu: Chudinová , E. – Lehoczká, V.: Fenomén rozhlasu v systéme masmédií. Základy teórie rozhlasovej žurnalistiky v systéme masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2005.
Príbuzné termíny: publikum, účinky médií
Cudzojazyčný ekvivalent: en: feedback
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A4tn%C3%A1 v%C3%A4zba