Termín:slogan: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=slogan
 
|Name=slogan
 
|Definition=zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vzjadrenie idey či zámeru
 
|Definition=zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vzjadrenie idey či zámeru
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama
 
|Field=reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=slogan}}
+
|Language=en
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Localized form=slogan
|Context=Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR . Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko – Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom veľké.
+
}}
|Context source=Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2006, roč. 12, č. 02.
+
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Context=Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko – Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom veľké.
 +
|Context source=Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2006, roč. 12, č. 2.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Slogan
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Slogan
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 15:52, 5. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama
Definícia: zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vzjadrenie idey či zámeru
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko – Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom veľké.
Zdroj kontextu: Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2006, roč. 12, č. 2.
Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: slogan
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Slogan