Termín:publicita: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Výstava Písmo ako obraz, písmo v obraze, ktorá prebieha v Múzeu moderného umenia Andyho Warhola v Medzilaborciach, sa stretla s obrovskou publicitou vo svete. Písali o nej desiatky zahraničných printových médií, ako napríklad Hollywood Industry, Finantial Content, State Journal, Digital Journal, Times of India, San Francisco Gate…
 
|Context=Výstava Písmo ako obraz, písmo v obraze, ktorá prebieha v Múzeu moderného umenia Andyho Warhola v Medzilaborciach, sa stretla s obrovskou publicitou vo svete. Písali o nej desiatky zahraničných printových médií, ako napríklad Hollywood Industry, Finantial Content, State Journal, Digital Journal, Times of India, San Francisco Gate…
 
|Context source=Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2012, roč. 53, č. 22.
 
|Context source=Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2012, roč. 53, č. 22.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:52, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: šírenie žurnalistických celkov verejnosti prostredníctvom masmédií
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Výstava Písmo ako obraz, písmo v obraze, ktorá prebieha v Múzeu moderného umenia Andyho Warhola v Medzilaborciach, sa stretla s obrovskou publicitou vo svete. Písali o nej desiatky zahraničných printových médií, ako napríklad Hollywood Industry, Finantial Content, State Journal, Digital Journal, Times of India, San Francisco Gate…
Zdroj kontextu: Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2012, roč. 53, č. 22.