Termín:prime time: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=prime time
 
|Name=prime time
|Definition=časový úsek [[Term:programová štruktúra|programovej štruktúry]], ktorý je charakterizovaný najvyššou sledovanosťou
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Localized definitions=
 
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Localized fields=
 
|Related terms=médiá horúce a studené, publikum, reklama, rating, share
 
 
|Synonyms=hlavný vysielací čas
 
|Synonyms=hlavný vysielací čas
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Translations=
+
|Acceptability=Profesionalizmus
|Acceptability=Neologizmus
 
 
|Context=Za tzv. prime time vo vysielaní rádií možno považovať časť dňa od ôsmej do desiatej a od desiatej do dvanástej hodiny. Počas týchto štyroch hodín sa odvysiela 34 percent všetkých reklám.
 
|Context=Za tzv. prime time vo vysielaní rádií možno považovať časť dňa od ôsmej do desiatej a od desiatej do dvanástej hodiny. Počas týchto štyroch hodín sa odvysiela 34 percent všetkých reklám.
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 28.02.2011.
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 28. 2. 2011.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 21:36, 4. marec 2019

Profesionalizmus [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Za tzv. prime time vo vysielaní rádií možno považovať časť dňa od ôsmej do desiatej a od desiatej do dvanástej hodiny. Počas týchto štyroch hodín sa odvysiela 34 percent všetkých reklám.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 28. 2. 2011.
Synonymum: hlavný vysielací čas